مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-06اجتماعي

11 هزار کودک همدانی بیننده «پیک امید کانون» در فضای مجازی هستند


مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان گفت: 11 هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان همدان بیننده «پیک امید کانون» در فضای مجازی هستند.

- همدان - مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان گفت: 11 هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان همدان بیننده پیک امید کانون در فضای مجازی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهناز ضرابی زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا که مراکز آموزشی تعطیل شد، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز تحت الشعاع قرار گرفت و کودکان امکان حضور در مراکز را نداشتند، گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در همین زمان اجرایی شد برنامه پیک امید بود که در شرایط بحران فعالیت آن جدی تر شد.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مواقع بحران های مختلف طبیعی کشور یاری رسان فرهنگی کودکان و نوجوانان آسیب دیده است، به فعالیت پیک امید مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: پیک امید در سراسر کشور فعال بوده و تمامی آثار مخاطبان در این بستر اطلاع رسانی شد و مخاطبان کودکان و نوجوانان در فضای مجازی از این برنامه ها استفاده می کنند.

ضرابی زاده با بیان اینکه در راستای اجرای اهداف پیک امید، کانون پرورش فکری نخستین دستگاه فرهنگی است که به طور تخصصی برای مخاطبان کودک و نوجوان نسبت به طراحی پیک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار کودک همدانی بیننده «پیک امید کانون» در فضای مجازی هستند

11 هزار کودک همدانی بیننده «پیک امید کانون» در فضای مجازی هستند