مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 16:052020-06-05حوادث

آژیر خطر در یاسوج/امکانات آتش نشانی شهر 250 هزار نفری در حد صفر


مسوول اکیپ آتش نشانی اعزامی از شهرداری تهران به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکانات آتش نشانی در استان و در شهر یاسوجح بسیار ضعیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار آتش سوزی های اخیر در جنگل ها و مراتع استان در حالی برگزار شد که فرمانده اکیپ اعزامی و کمکی شهرداری تهران جهت کمک به اطفای آتش سوزی های استان نیز در جلسه حضور داشت.

غلامی مسوول این اکیپ آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: صحبت های مسوولان استان را شنیدم و برای من با 28 سال تجربه در کار آتش نشانی بسیار امیدوار کننده بود که در استان کهگیلویه و بویراحمد با کمترین تجهزات و نبود نیرو چگونه به جنگ آتش می روند.

وی گفت: با این بضاعت در عرصه های منابع طبیعی و مناطق حفاظت شده بهترین عملکرد را داشته اید.

این مسوول گفت: به دستور مستقیم حناچی شهردار تهران جهت کمک به استان کهگیلویه و بویراحمد با 7 دستگاه خودروی سبک و سنگین و سایر تجهیزات آمده ایم.

غلامی ادامه داد: در عرصه های منابع طبعیی و در مواقع آتش سوزی باید نیروها با امکانات سبک و به صورت سبکبال حرکت کنند و البته آموزش های لازم را دیده باشند.

این مسوول به سایر مشکلاتی که در استان و به خصوص شهر یاسوج وجود دارد اشاره کرد و گفت: همین مخازن سوخت در ورودی شهر یاسوج یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر خطر در یاسوج/امکانات آتش نشانی شهر 250 هزار نفری در حد صفر

آژیر خطر در یاسوج/امکانات آتش نشانی شهر 250 هزار نفری در حد صفر