مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 15:152020-06-05حوادث

نجات 2 زن گرفتار در ارتفاعات کوه صاحب الزمان کرمان


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از گرفتار شدن دو نفر از شهروندان کرمانی در ارتفاعات کوه صاحب الزمان کرمان خبر داد.

- رضا میرزایی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزییات این حادثه گفت: در ساعت 20 و 3 دقیقه جمعه 16 خردادماه از یک مورد امداد و نجات کوهستان آگاه شدیم.

وی بیان کرد: دو نفر از شهروندان که به قصد کوهنوردی به کوه های مسجد صاحب الزمان(عج) عزیمت کرده بودند، به علت خارج شدن از مسیر اصلی و عدم آشنایی به کوهنوردی قادر به ادامه مسیر نشدند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان ادامه داد: این 2 شهروند کرمانی بعد از این که متوجه می شوند قادر به ادامه مسیر نیستند با اقدام درست و به جا با شماره 125 سازمان آتش نشانی تماس گرفته و از آتش نشانان درخواست کمک می کنند.

وی افزود: اکیپ های امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی و امدادگران هلال احمر به منطقه اعزام و هم اکنون در کمال دقت و تخصص در حال نجات این دو بانو هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از شهروندان خواست: در طی کوه پیمایی از مسیر اصلی خارج نشوند و حتما به همراه یک نفر آشنا به کوهنوردی اقدام کرده و در صورت گمراه شدن از مسیر با شماره تلفن های امدادی تماس گرفته و از ادامه دادن مسیر خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 2 زن گرفتار در ارتفاعات کوه صاحب الزمان کرمان

نجات 2 زن گرفتار در ارتفاعات کوه صاحب الزمان کرمان