مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 12:452020-06-05بين الملل

نامه مدیر بانک آمریکایی از نژادپرستی پرده برداشت


افشای نامه یکی از مدیران بانک گلدمن ساکس آمریکا از وجود نابرابری نژادی در این بانک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، هم زمان با شکل گیری انتقادات جدی در میان مدیران و شرکت های وال استریت علیه تبعیض نژادی پس از مرگ یک سیاهپوست در بازداشت پلیس مینیاپولیس، افشای نامه فردریک بابا، یکی از مدیران بانک گلدمن ساکس آمریکا جنجال بپا کرده است.

در این نامه وی درباره تجربیاتش نسبت به تبعیض نژادی در داخل این بانک به تعدادی از کارمندان بانکی گفته بود که حالا این نامه دست به دست در حال چرخیدن است.

  بانک آمریکا مریل لینچ روز گذشته اعلام کرد که یک میلیارد دلار برای کمک به جوامع برای حل مشکلات اقتصادی و تبعیض نژادی اختصاص داده است.

گلدمن ساکس هم روز چهارشنبه گفت که یک بسته ده میلیون دلاری برای کمک به برابری نژادی اختصاص داده و مقامات دیگر بانکهای آمریکایی نظیر سیتی گروپ و سن سارگو به همراه جیپی مورگان بیانیه هایی را ضد تبعیض نژادی منتشر کردند.

بابا که کارمند بخش تجارت الکترونیک گلدمن ساکس است، در روز 2 ژوئن و پس از مرگ جورج فلوید توسط پلیس آمریکا، نامه ای را به گروهی از کارمندان که با آنها کار می کرد می فرستد، اما این نامه افشا می شود و تا جایی پیش می رود که تقریباً تمام کارمندان این بانک از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مدیر بانک آمریکایی از نژادپرستی پرده برداشت

نامه مدیر بانک آمریکایی از نژادپرستی پرده برداشت