مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 12:202020-06-05بين الملل

گزارش میدانی یک خبرنگار از آمریکا


«اِما لی اسرون» خبرنگار مستقل از شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا درباره رویدادهای اخیر و تظاهرات های نژادپرستانه مردم آمریکا می گوید: تصور نمی کنم این اعتراضات و ناآرامی ها به زودی پایان یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، اِما لی اسرون خبرنگار مستقل از شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا جایی که جورج فلوید سیاهپوست هفته گذشته توسط پلیس آمریکا خفه شد درباره رویدادهای اخیر و تظاهرات های نژادپرستانه مردم آمریکا در سراسر این کشور با خبرگزاری تسنیم گفتگو کرده است که مهمترین بخش های آن در ادامه از نظرتان می گذرد.

- شبکه سی بی اس گزارش داده که بیش از 13 هزار نفر طی هفته جاری بازداشت شده اند.

قطعاً این امکان وجود دارد که دولت آمریکا تعداد افراد کشته شده در جریان اعتراضات و ناآرامی های اخیر را کمتر از آمار واقعی گزارش کند.

  - در خصوص زخمی ها باید گفت کسانی که در هر یک از اعتراضات گسترده خشونت آمیز در سراسر کشور حضور یافته باشند، به خوبی درک می کنند که آمارهای پلیس درباره تعداد افراد مصدوم و زخمی ها، کاملاً احمقانه است.

- در بین معترضان صحبت هایی وجود دارد مبنی بر اینکه نادیده گرفتن بحران ویروس کرونا آن هم در شرایطی که معترضان بارها در کنار یکدیگر تجمع کرده و پس از هدف قرارگرفتن توسط گاز اشک آور دچار سرفه های مکرر می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش میدانی یک خبرنگار از آمریکا

گزارش میدانی یک خبرنگار از آمریکا