مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 12:102020-06-05سياسي

امام جمعه موقت ورامین: همچنان باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی پایبند بمانیم


امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: امروز شاهد اقامه نماز جمعه هستیم ولی باید بدانیم این ویروس وحشی همچنان پایدار است و همچنان باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی وسواس داشته باشیم و به آن پایبند بمانیم.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: امروز شاهد اقامه نماز جمعه هستیم ولی باید بدانیم این ویروس وحشی همچنان پایدار است و همچنان باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی وسواس داشته باشیم و به آن پایبند بمانیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین که پس از گذشت بیش از 3 ماه در شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید از مدافعان سلامت، پزشکان و پرستاران، گروه های جهادی، تشکل های مردمی، مساجد، بسیج و هیئت های مذهبی و آحاد مردم مؤمن تشکر کنیم که در این مدت در مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشیدند و امروز شاهد اقامه نماز هستیم ولی باید بدانیم این ویروس وحشی همچنان پایدار است و همچنان باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی وسواس داشته باشیم و به آن پایبند بمانیم.

محمودی افزود: از تمام عزیزانی که جهت بزرگداشت 14 و 15 خرداد تلاش کردند تشکر می کنیم و باید بدانیم که حضرت امام حق حیات بر گردن نه تنها ما بلکه جهان بشریت دارد و رهنمودها و مواضع امام به گونه ای است که گویا امروز سخن می گوید و امروز قلم می زنند، آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت ورامین: همچنان باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی پایبند بمانیم

امام جمعه موقت ورامین: همچنان باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی پایبند بمانیم