مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-05بين الملل

ترامپ تهدیدی علیه قانون اساسی آمریکا است


وزیر دفاع سابق آمریکا با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد از شیوه مقابله با اعتراضات در این کشور، «دونالد ترامپ» را تهدیدی علیه قانون اساسی ایالات متحده توصیف کرد.

- وزیر دفاع سابق آمریکا با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد از شیوه مقابله با اعتراضات در این کشور، دونالد ترامپ را تهدیدی علیه قانون اساسی ایالات متحده توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آتلانتیک، جیمز ماتیس وزیر دفاع سابق آمریکا که به دلیل اختلاف نظر با ترامپ در خصوص مسائل سوریه از سمت خود کناره گیری کرد، در بیانیه ای اقدامات انجام شده از سوی وی برای پایان دادن به اعتراضات اخیر آمریکا به ویژه استفاده از نیروهای ارتش را مورد انتقاد قرار داد و شخص ترامپ را تهدیدی علیه قانون اساسی ایالات متحده برشمرد.

ماتیس که در دو سال اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ وزیر دفاع ایالات متحده بود در بیانیه خود استفاده رییس جمهور آمریکا از ارتش علیه تظاهرات کنندگان مسالمت جو را محکوم کرده است.

او ضمن حمایت از شعارهای عدالتخواهان معترضان نوشت: وقتی 50 سال پیش به ارتش پیوستم، سوگند خوردم که از قانون اساسی دفاع و از آن حمایت کنم.

اما هرگز به خواب هم نمی دیدم روزی بیاید که نیروهایی که همان سوگند را یاد می کنند برای نقض حقوق قانون اساسی هم میهنان خود دستور بگیرند - چه رسد به اینکه بخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ تهدیدی علیه قانون اساسی آمریکا است

ترامپ تهدیدی علیه قانون اساسی آمریکا است