مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-05بين الملل

پلیس هنگ کنگ از اسپری فلفل علیه معترضان استفاده کرد


پلیس هنگ کنگ علیه معترضانی که مراسم سالگرد سرکوب خونبار 1989 میدان تیان آن من چین را برگزار می کردند از اسپری فلفل استفاده کرد.

- پلیس هنگ کنگ علیه معترضانی که مراسم سالگرد سرکوب خونبار 1989 میدان "تیان آن من" چین را برگزار می کردند از اسپری فلفل استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، معترضان ممنوعیت روشن کردن شمع برای بزرگداشت سالگرد سرکوب میدان تیان آن من چین را در هنگ کنگ زیر پا گذاشته و پکن را به سرکوب آزادی های خود متهم کردند.

درگیری بین معترضان و پلیس در منطقه کارگری مونگ کوک ، هنگ کنگ زمانی درگرفت که صدها تن دست به تجمع زده و صدها تن دیگر نیز تلاش کردند تا با موانع آهنی، مسیرها را مسدود کنند و پلیس هم مجبور شد برای متفرق کردن آنها از اسپری فلفل استفاده کند.

این نخستین بار است که در جریان مراسم سالگرد سرکوب میدان تیان آن من، معترضان اقدام به روشن کردن شمع و شب زنده داری در هنگ کنگ کردند.

پلیس اعلام کرد، چندین معترض در جریان این تجمع اعتراضی روز پنجشنبه دستگیر شده اند.

چند هزار تن دیگر نیز روز پنجشنبه در ویکتوریا پارک به راهپیمایی صلح آمیز دست زدند و با به صورت داشتن ماسک شعار آزادی هنگ کنگ، انقلاب زمان ما و مبارزه برای آزادی، ایستادن در کنار هنگ کنگ سردادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس هنگ کنگ از اسپری فلفل علیه معترضان استفاده کرد

پلیس هنگ کنگ از اسپری فلفل علیه معترضان استفاده کرد