مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-05پزشكي

هیچ شهری در خوزستان وضعیت سفید کرونا ندارد


رییس مرکز بهداشت شرق اهواز شامگاه پنجشنبه(15 خرداد ماه) تأکید کرد: هیچ شهری در خوزستان وضعیت سفید کرونا ندارد - رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به اینکه 10 درصد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور متعلق به خوزستان است، گفت: در حال حاضر هیچ شهری با وضعیت سفید در استان خوزستان وجود ندارد که همین مسئله پیش بینی وضعیت کرونا در خوزستان را خوب نشان نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، احمد مشکورنیا شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه 10 درصد مبتلایان به کرونا در کشور متعلق به خورستان است، گفت: بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان ناشی از رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط اصناف، مردم و ادارات است.

وی تجمع خانوادگی در منازل را نقطه آسیب به لحاظ شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: افراد برای حضور در ادارات و سایر اماکن از ماسک و دستکش استفاده می کنند اما این پروتکل های بهداشتی را در تجمعات خانوادگی رعایت نمی کنند.

مشکورنیا اظهارداشت: تعدادی از مبتلایان به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی قرار دارند که تمهیداتی از طریق سیستم قضا و نیروی انتظامی برای رعایت پروتکل های بهداشتی توسط این افراد در نظر گرفته شده اما هیچ ضمانت اجرایی به اندازه رعایت خود مردم کارساز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شهری در خوزستان وضعیت سفید کرونا ندارد

هیچ شهری در خوزستان وضعیت سفید کرونا ندارد