مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-05اقتصادي

شنا در محدوده سازه های آبی استان مرکزی ممنوع است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی نسبت به خطر غرق شدگی به دنبال شنا در محدوده سازه های آبی استان شامل سدها، بندها وکانال های آب هشدار داد.

- عزت الله آمره ای در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارندگی های خوب در ابتدای سال جاری و آبگیری سدها مردم با افزایش گرما به سدها و بندها و رودخانه های استان مراجعه می کنند که متأسفانه به غرق شدگی آن ها می انجامد.

وی ادامه داد: بنا به برداشت عمومی مردم، غرق شدگی ها فقط مربوط به کسانی است که فاقد مهارت شنا هستند، اما باید گفت حتی شناگران ماهر در این سدها و بندها غرق شده اند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی افزود: عوامل غرق شدگی در سدها، بندها شامل لایه بندی دمای آب در سدها، گل و لای انباشته شده در سدها و فشار آب در لایه های پایینی سدها است.

وی اظهار کرد: بسیاری سد و بند در استان وجود دارد که در بسیاری از آن ها آب ذخیره شده است و به شهروندان توصیه می شود از شنا کردن در سدها، بندها و رودخانه های استان بپرهیزند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی تاکید کرد: شهروندان عزیز به ویژه افراد ساکن در حاشیه تأسیسات آبی برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان به تابلوهای هشدار دهنده توجه کنند و خانواده ها در فصل تابستان بیشتر مواظب فرزندان خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنا در محدوده سازه های آبی استان مرکزی ممنوع است

شنا در محدوده سازه های آبی استان مرکزی ممنوع است