موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-05اقتصادي

خبر خوب/ معتادان بهبود یافته تسهیلات اشتغال می گیرند


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از پرداخت تسهیلات تا سقف 500 میلیون ریال به معتادان بهبود یافته خبر داد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 28 مرکز بازتوانی و بهبودی معتادین تحت نظارت بهزیستی استان فعالیت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه از این تعداد 14 مرکز اقامتی در استان فعال است، گفت: همچنین در حال حاضر 12 مرکز سرپایی و یک مرکز کاهش گذری آسیب و یک مرکز شلتر (سرپناه) در حال ارائه خدمات درمانی به معتادین است.

وی مشکل اصلی مددجویان در عدم دریافت تسهیلات را نداشتن ضامن معتبر عنوان کرد و گفت: در این زمینه با بانک ها رایزنی هایی انجام شده است که روند پرداخت تسهیلات به مددجویان آسان تر شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اعطای تسهیلات خود اشتغالی به معتادان بهبود یافته خبر داد و گفت: این تسهیلات به افرادی اختصاص پیدا می کند که حداقل 18 ماه دوره پاکی داشته و اطلاعات آنها در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت شده و تحت پوشش بهزیستی باشند.

وی افزود: این تسهیلات تا سقف  500 میلیون ریال است که به صورت قرض الحسنه و با سود 2 تا 4 درصد و از محل اشتغال بند ب تبصره 16 تسهیلات اشتغال پرداخت می شود، همچنین باید متقاضیان این وام، دوره آماده سازی شغلی را گذرانده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب/ معتادان بهبود یافته تسهیلات اشتغال می گیرند

خبر خوب/ معتادان بهبود یافته تسهیلات اشتغال می گیرند