مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 20:352020-06-04بين الملل

واکنش حماس به تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه را نتیجه زورگویی آمریکا و سازش اعراب خواند و گفت پروژه صهیونیستی کل امت اسلام را نشانه گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با محکوم کردن تجاوز شامگاه امشب رژیم صهیونیستی به سوریه، آمریکا و کشورهایی عربی را مقصر گستاخی این رژیم دانست.

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت حمله جنگنده های رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاک سوریه را تجاوز تازه صهیونیست ها خواند و گفت: این حمله ثابت می کند که پروژه صهیونیستی کل امت را هدف گرفته است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المیادین، قاسم تصریح کرد: این عربده کشی اشغالگران در هر سو، با قلدربازی و زورگویی آمریکا و اقدام برخی طرف ها برای عادی سازی با صهیونیست ها تغذیه می شود .

خبرگزاری رسمی سوریه شامگاه پنجشنبه از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهداف متخاصم در آسمان حماه خبر داد.

تلویزیون سوریه گفته که  اهداف متخاصم اسراییلی بوده اند.

یک منبع امنیتی به شبکه المیادین گفته جنگنده های رژیم صهیونیستی از آسمان لبنان برای حمله به 4 نقطه در سوریه استفاده کرده و به مبدأ خود بازگشته اند.

  دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم اسراییل و متحدان منطقه ای و غربی آن از گروه های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه

واکنش حماس به تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه