مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 18:302020-06-04اقتصادي

حضور پررنگ دانش بنیان ها و استارتاپ ها روی تابلوی بورس


دستیار معاون علمی و فناوری در امور تامین مالی و سرمایه گذاری، گفت: در حال حاضر 35 شرکت دانش بنیان بزرگ وارد بورس شده اند و هم اینک 5-4 شرکت استارتاپی و دانش بنیان نیز آمادگی ورود به بورس را دارند تا اسامی شان روی تابلو قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سرمایه گذاری در بورس می تواند نقش بسیار زیادی در رونق اقتصادی داشته باشد.

چون با این کار منابع مالی مورد نیاز بنگاه های اقتصادی برای توسعه فعالیت ها تأمین شده و در نتیجه رونق کسب وکار، اشتغال زایی و رشد و شکوفایی اقتصاد کشور را به دنبال خواهد داشت.

در این میان چند سالی است که شرکت های دانش بنیان در زیست بوم های مختلفی فعالیت می کنند و با تلاش های روزافزونی که دارند قدم های بزرگی در رشد و تعالی بازارهای داخلی و خارجی کشور برداشته اند و اما از غافله ای به نام بورس هم عقب نمانده اند و در حال حاضر شاهدیم که اسم 40 شرکت بزرگ دانش بنیانی بر روی تابلوی بورس خودنمایی می کند.

  * بورس و بازار سرمایه در کشورهای پیشرفته حرف اول را می زنند علیرضا دلیری دستیار معاون علمی و فناوری در امور تامین مالی و سرمایه گذاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به خبرنگار فارس، گفت: بورس و بازار سرمایه در کشورهایی که پیشرفت می کنند حرف اول را می زنند و تامین مالی شان را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ دانش بنیان ها و استارتاپ ها روی تابلوی بورس

حضور پررنگ دانش بنیان ها و استارتاپ ها روی تابلوی بورس