مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 15:352020-06-04پزشكي

تکذیب خبر سقط جنین در روستای بشیر تربت جام توسط فرماندار/ دهیار واقعیت را نگفته است


فرماندار تربت جام با بیان اینکه پنج روستا در این شهرستان مشکل کمبود آب دارند، اما آب آلوده ندارند، گفت: به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت جام از اول اسفند 96 سقط جنین در این روستا نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت جام، روز گذشته دهیار روستای بشیر خبری مبنی بر سقط جنین در این روستا به علت مصرف آب آلوده را اعلام کرد که در رسانه های مختلف به این خبر اشاره شد.

این موضوع در حالی است که فرماندار تربت جام، دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان و شرکت آبفای خراسان رضوی این خبر را تکذیب کرده اند.

خبر سقط جنین در روستای بشیر تربت جام به دلیل وجود آب آلوده کذب است فرماندار تربت جام در گفت و گو با خبرنگار فارس بیان کرد: این شهرستان دارای آب و هوایی خشک و گرم بوده و افزایش مصرف آب نیز سبب کاهش شدید نزولات زیرزمینی شده است.

مرتضی حمیدی با بیان اینکه پنج روستا در این شهرستان به دلیل عدم شبکه آبرسانی توسط تانکر آبرسانی می شود، افزود: مشکل کمبود آب در این پنج روستا وجود دارد، اما با توجه به اینکه انتقال شبکه آبرسانی به این روستاها نیازمند حداقل 10 میلیارد تومان اعتبار است پیگیر تامین اعتبار در این بخش هستیم.

  وی با تاکید بر اینکه دهیار روستای بشیر واقعیت را نگفته است، اضافه کرد:  به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت جام و براساس سندها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر سقط جنین در روستای بشیر تربت جام توسط فرماندار/ دهیار واقعیت را نگفته است

تکذیب خبر سقط جنین در روستای بشیر تربت جام توسط فرماندار/ دهیار واقعیت را نگفته است