مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 15:252020-06-04اجتماعي

ترافیک فوق سنگین در ورودی شرقی پایتخت/ 10 صبح فردا هراز مسدود می شود


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای شرق استان سنگین و در ورودی شهر تهران فوق سنگین گزارش شده و با پس زدگی بار ترافیکی در محدوده جاجرود و آزادراه تهران-پردیس مواجه هستیم.

- سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین، پرحجم، اما روان در جریان است و مشکل خاصی برای عبور و مرور وسایل نقلیه این در این محور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها بدون خاصی از این محور عبور می کنند.

محبی افزود: به دلیل ورود حجم بالایی از خودروها از محورهای هراز و فیروزکوه به سمت شهر تهران، ترافیک فوق سنگینی را در محدوده پل جاجرود و آزادراه تهران-پردیس شاهد هستیم که خودروها به مرور در حال تخلیه شدن هستند.

  فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: با توجه به پیش بینی فردا که از ابتدای صبح در محور هراز بار ترافیکی برگشت خواهیم داشت، از ساع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک فوق سنگین در ورودی شرقی پایتخت/ 10 صبح فردا هراز مسدود می شود

ترافیک فوق سنگین در ورودی شرقی پایتخت/ 10 صبح فردا هراز مسدود می شود