مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-04دانش

نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کاربردی


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی دستورالعمل چگونگی تداوم فعالیت های آموزشی این دانشگاه را اعلام کرد و افزود: امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود.

- ، مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی دستورالعمل چگونگی تداوم فعالیت های آموزشی دانشجویان این دانشگاه را به رؤسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه ابلاغ کرد.

آغاز ویرایش انتخاب واحد از 17 خرداد وی ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت هماهنگی کامل با ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا و اهتمام بیش از پیش برای تداوم برنامه های آموزشی این دانشگاه، گفت: بازه زمانی ویرایش انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه از تاریخ 17 تا 23 خردادماه سالجاری بمدت یک هفته تمدید شده و مراکز آموزشی این دانشگاه موظف به بررسی رعایت الزامات آموزشی در انتخاب واحد هستند.

بازگشایی کلاس های حضوری دانشگاه جامع از 17 خرداد معاون آموزشی دانشگاه ادامه داد: بازگشایی کلاس های حضوری و ادامه همه کلاس های دانشگاه جامع علمی کاربردی (اعم از نظری و عملی) با اتخاذ تمهیدات لازم و رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی، از روز شنبه 17 خرداد 99 با هماهنگی ستاد استانی بصورت حضوری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کاربردی

نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه علمی کاربردی