مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-04دانش

استقبال بیش از 1400 دانشجویان دانشگاه های فارس از طرح ولایت کشوری


کاظم اسماعیلی، مدیر رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در دنیای پر هیاهوی کنونی توجه به معنویت و معارف دینی، - مدیر رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی فارس از استقبال بیش از 1400 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان فارس از طرح ولایت کشوری خبر داد.

کاظم اسماعیلی، مدیر رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در دنیای پر هیاهوی کنونی توجه به معنویت و معارف دینی، انسان شناسی و خداشناسی، خیمه گاه امن برای بشریت خواهد بود؛ قدم نهادن در این راه، قدم نهادن در مسیر انسان سازی است.

اسماعیلی با بیان اینکه اتفاق بسیار پر برکتی با عنوان طرح ولایت کشوری این روز ها در فضای دانشجویی در حال طنین انداز شدن است، مطرح کرد: این طرح به همت سازمان بسیج دانشجویی کشور و با همکاری موسسه حضرت امام خمینی (ره)، بیست و پنجمین سال اجرای خود را میگذراند و خاصه مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب از باب انسان ساز بودن این دوره قرار گرفته است.

مدیر رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان فارس ضمن دعوت از همه دانشجویان جهت آزمودن خود در بوته ارزشیابی این طرح، اظهار داشت: تاکنون بیش از 1400 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان فارس از این طرح استقبال نموده و ثبت نام کرده اند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بیش از 1400 دانشجویان دانشگاه های فارس از طرح ولایت کشوری

استقبال بیش از 1400 دانشجویان دانشگاه های فارس از طرح ولایت کشوری