مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-04سياسي

چقدر از بودجه دو ماهه اول شهرداری پایتخت نقد نشد/تأکید بر برنامه محور بودن تصمیمات


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دو ماهه اول سال 2500 میلیارد تومان به دلیل شرایط کرونایی، عدم تحقق بودجه داشتیم.

- مجید فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش درباره تحقق بودجه شهرداری تهران گفت: با توجه به تحریم ها و شرایط کرونایی فعلی، برنامه 5 ساله سوم در بسیاری از موارد محقق نشده است و به نظر می رسد تغییرات سریع و چالش های موجود، تحقق برنامه های بلندمدت را دچار چالش می کند.

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا هنوز باید شهرها را با برنامه های بلندمدت اداره کرد؟ گفت: در بحث برنامه ریزی با توجه به تغییرات زیادی که داریم عملاً برنامه ریزی های بلندمدت به چالش کشیده شده و ما مفهومی به نام برنامه ریزی غلتان داریم.

زیرا سرعت تحولات و تغییرات به حدی است که نیاز است برنامه ریزی های ما متناسب با تحولات و وقایع و اتفاقات مورد بازنگری قرار گیرد.

فراهانی افزود: این موضوع نافی برنامه ریزی های میان مدت و بلندمدت نیست.

اگر در تهران برنامه 5 ساله سوم داریم لازم است در کنار آن برش های سالانه متناسب با تحولات تدوین شود که این برنامه های یک ساله با تحولات همخوانی داشته باشد و برای همین شورای شهر از شهردار درخواست کرد سناریوهای مختلف اجرای برنامه های شهری در حالت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چقدر از بودجه دو ماهه اول شهرداری پایتخت نقد نشد/تأکید بر برنامه محور بودن تصمیمات

چقدر از بودجه دو ماهه اول شهرداری پایتخت نقد نشد/تأکید بر برنامه محور بودن تصمیمات