مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-04بين الملل

ارتش لیبی فرودگاه بین المللی طرابلس را آزاد کرد


دولت وفاق لیبی فرودگاه اصلی طرابلس، پایتخت را به کنترل خود درآورد و نیروهای ارتش خلیفه حفتر را از پایتخت خارج کرد، این رویداد قبل از آغاز تلاش ها در جهت انجام مذاکرات برای دستیابی به آتش بس است.

- دولت وفاق لیبی فرودگاه اصلی طرابلس، پایتخت را به کنترل خود درآورد و نیروهای ارتش خلیفه حفتر را از پایتخت خارج کرد، این رویداد قبل از آغاز تلاش ها در جهت انجام مذاکرات برای دستیابی به آتش بس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، سرهنگ محمد قنونو، سخنگوی ارتش لیبی طی بیانیه ای اعلام کرد: فرودگاه بین المللی طرابلس از اشغال شبه نظامیان وابسته به خلیفه حفتر آزاد شده است.

وی با اشاره به اینکه یگان های نظامی ارتش لیبی کنترل کامل فرودگاه بین المللی طرابلس را به دست گرفته اند، گفت: شبه نظامیان وابسته به خلیفه حفتر که به سمت منطقه قصر بن غشیر فرار کرده اند را تعقیب می کنیم.

برخی تصاویر منتشر شده در اینترنت نشان می دهند، نیروهای دولت وفاق روی کامیون های کوچک در میان هواپیماهای نابود شده در نتیجه حملات سوارند و در کنار ساختمان های مرتبط با فرودگاه در حال گرفتن سلفی از خودشان هستند.

ارتش لیبی صبح چهارشنبه از آغاز عملیات آزادسازی فرودگاه بین المللی طرابلس از اشغال شبه نظامیان حفتر خبر داد و اعلام کرد که نیروهای ارتش از جبهه جنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش لیبی فرودگاه بین المللی طرابلس را آزاد کرد

ارتش لیبی فرودگاه بین المللی طرابلس را آزاد کرد