مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 03:152020-06-03پزشكي

ابراز نگرانی از شیوع افسارگسیخته کرونا در گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شیوع افسارگسیخته کرونا ویروس در گیلان که ناشی از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط برخی مردم بوده، ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش شمار مبتلایان بیماران کووید19 در گیلان طی روزهای اخیر، اظهار کرد: عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی طی هفته های اخیر موجب شده تا شاهد افزایش بیماران بستری در مراکز بیمارستانی گیلان باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از سه ماه از آغاز فاصله گذاری اجتماعی گذشته و مردم نسبت به هشدارهای بهداشتی آگاه هستند، افزود: مردم گیلان همچون سایر مناطق کشور نسبت به تمامی هشدارهای بهداشتی نظیر نصب ماسک، پوشیدن دستکش و پرهیز از تردد غیر ضروری آگاه هستند و لازم است رعایت نکات و آداب بهداشتی توسط گیلانیان بیشتر رعایت شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه افزایش تعداد بستری ها طی روزهای اخیر نشان دهنده شیوع پیک دوم کرونا ویروس در استان است، گفت: ویروس متقلب و منحوس کرونا طی ماه های اخیر نشان داده در شیوع عفونت و ابتلای افراد غنی و فقیر و یا جغرافیا و دما نمی شناسد و تا ساخت واکسن و داروی مؤثر، تنها راه ممکن رعایت نکات بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی از شیوع افسارگسیخته کرونا در گیلان

ابراز نگرانی از شیوع افسارگسیخته کرونا در گیلان