مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-03سياسي

زنان از دیدگاه امام راحل، مربیان جامعه هستند


مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: زنان از دیدگاه امام راحل، مربیان جامعه هستند و مقام زن، مقام والایی بوده و خانواده اولین و مهم ترین جایگاه تربیتی بشر و محل بروز و ظهور عواطف انسانی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: زنان از دیدگاه امام راحل، مربیان جامعه هستند و مقام زن، مقام والایی بوده و خانواده اولین و مهم ترین جایگاه تربیتی بشر و محل بروز و ظهور عواطف انسانی است.

رقیه صادق زاده در هفتمین نشست تخصصی اندیشه آفتاب با محوریت تبیین نقش زن در خانواده ضمن تسلیت فرارسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین ساگرد گرامیداشت قبام پانزده خرداد گفت: گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل در سالگرد رحلت ایشان، فرصتی است تا اندیشه ها و آرمان های آن بزرگ مرد تاریخ و همچنین شخصیت ناب ایشان به نسل جدید بازخوانی شود.

امام جمعه هریس نیز در ادامه این نشست تخصصی با اشاره به اینکه خانواده بهترین محل پیوند زن و مرد و بیشترین زمینه ساز کمال آن دو است، گفت: اولین شرط داشتن جامعه ای سالم و پویا، سلامت و پایداری خانواده است.

حجت الاسلام قهرمان احمدی گفت: هویت انسانی بشر بدون خانواده نه تنها نابود می شود، بلکه همه ی تلاش های فردی و اجتماعی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان از دیدگاه امام راحل، مربیان جامعه هستند

زنان از دیدگاه امام راحل، مربیان جامعه هستند