مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-03اقتصادي

انتظار چهار ساله مردم روستای خاش برای اجرای طرح توسعه برق


مردم مستضعف و مستمند از روستای شوگه خاش سیستان و بلوچستان برای اجرای طرح توسعه برق چهار سال در انتظار مانده و همچنان از خدمات این حوزه محرومند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مردم مستضعف و مستمند از روستای شوگه خاش سیستان و بلوچستان برای اجرای طرح توسعه برق چهار سال در انتظار مانده و همچنان از خدمات این حوزه محرومند.

ساکنان این منطقه روستایی در بخش مرکزی خاش از سال 89 تاکنون پیگیر مشکلات خود در مباحث تامین آب و برق بوده اند که چهار سال قبل کار برق رسانی به این روستا انجام و هم اینک چشم انتظار نگاه پر مهر و نوازشگر دولتمردان هستند.

مراد قلندرزهی از ساکنان این روستا به ایسنا بیان کرد: بارها و بارها مردم روستای شوگه به فرماندار و مدیر اداره برق خاش مراجعه داشته و پیگیر رفع مشکل برق رسانی شده اند، اما پاسخی تاکنون دریافت نکرده اند.

وی اظهار داشت: علاوه بر اینکه مردم روستای شوگه از اجرا نشدن طرح توسعه برق گلایه مند هستند، بلکه از خاموشی معابر به دلیل بی توجهی های فرمانداری و اداره برق رنج می برند.

محمدامین میربلوچزهی رییس شورای روستای شوگه خاش نیز گفت: اجرای شبکه برق رسانی به صورت کابل های خودگردان در این روستا مشکلات زیادی را برای مردم روستا فراهم آورده و متاسفانه این طرح به صورت آزمایشی در این روستا و چند روستای دیگر اجرا شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار چهار ساله مردم روستای خاش برای اجرای طرح توسعه برق

انتظار چهار ساله مردم روستای خاش برای اجرای طرح توسعه برق