مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-03سياسي

راه و روش امام خمینی (ره) برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی است


حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: راه و روش امام خمینی (ره) برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی است.

- سنندج - حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: راه و روش امام خمینی (ره) برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر در این بیانیه آمده است: باگذشت 31 سال از فقدان ظاهری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، سیره وروش پایه گذاری شده معظم له با هدایت و پاسداری خلف برحقش امام خامنه ای در کشور ساری و جاری است و این موضوع یکی از مهمترین اساس و پایه های صلابت و استواری انقلاب و نظام اسلامی است.

راه و روش امام (ره) که برگرفته از دستورات دین مبین اسلام و آموزه های قرآنی می باشد، امروز به عنوان یک مکتب انسان ساز در بین ملل آزادی خواه گسترده شده و سد محکمی است در برابر ظلم و ستم حکام خودکامه که نمود آن را می توان در مرکز آمریکا مشاهده کرد که انسان های مظلوم که تنها جرمشان رنگینی پوستشان می باشد فریاد عدالتخواهی خود را به صدا در آورده و فرعون زمانه را وادار به فرار به پناهگاه ها زیرزمینی بنماید و این تحقق وعده الهی است که در کلام امام (ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همواره مطرح گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و روش امام خمینی (ره) برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی است

راه و روش امام خمینی (ره) برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی است