مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-03بين الملل

هاآرتص: نتانیاهو طرح الحاق را جدا از سایر بندهای طرح ترامپ تصویب خواهد کرد


بنیامین نتانیاهو در دیدار عصر سه شنبه خود با رهبران شهرک نشین های مخالف با طرح دونالد ترامپ به تصمیم خود برای تصویب طرح الحاق بیشترین اراضی ممکن، - بنیامین نتانیاهو در دیدار عصر سه شنبه خود با رهبران شهرک نشین های مخالف با طرح دونالد ترامپ به تصمیم خود برای تصویب طرح الحاق بیشترین اراضی ممکن، جدا از سایر بندهای طرح ترامپ اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت، این دیدار پرتنش بود، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تلاش های شهرک نشین ها برای آغاز کمپینی تبلیغاتی در آمریکا علیه طرح ترامپ، رییس جمهوری آمریکا موسوم به معامله قرن حمله کرد که به گمانش به تشکیل کشور فلسطین و ادامه وضعیت شهرک های یهودی به شکل فعلی منجر شده و خطری را برای زندگی آنها ایجاد خواهد کرد.

هاآرتص به نقل از برخی منابع که در این دیدار حضور داشته اند، نوشت: نتانیاهو به شهرک نشین هایی که با آنها دیدار کرد، این پیام مستقیم را داد که در صورت ارائه پیشنهاد الحاق مناطقی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی به کابینه یا کنست، این اقدام جدا از تمامی بندهای طرح ترامپ انجام خواهد شد.

به نوشته این روزنامه عبری زبان، این سخن به معنای آن است که اظهارات مختلف ترامپ از حمایت از تشکیل کشور فلسطین تنها جنبه تبلیغات در رسانه ها دارد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: نتانیاهو طرح الحاق را جدا از سایر بندهای طرح ترامپ تصویب خواهد کرد

هاآرتص: نتانیاهو طرح الحاق را جدا از سایر بندهای طرح ترامپ تصویب خواهد کرد