مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-03اقتصادي

چند هزار نفر مقرری بیمه بیکاری کرونا گرفتند؟


با اعلام سازمان برنامه و بودجه اولین فهرست مقرری بگیران بیمه بیکاری ناشی از شیوع کرونا برای 103 هزار نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه بیمه بیکاری وزارت کار واریز شده و پرداخت مقرری به فهرست دوم مشمولان طی روزهای آینده صورت خواهد گرفت.

- با اعلام سازمان برنامه و بودجه اولین فهرست مقرری بگیران بیمه بیکاری ناشی از شیوع کرونا برای 103 هزار نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه بیمه بیکاری وزارت کار واریز شده و پرداخت مقرری به فهرست دوم مشمولان طی روزهای آینده صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته گذشته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت مقرری بیمه بیکاری ناشی از کرونا و واریز آن به حسابهای مشمولان و متقاضیان بیکار شده طی هفته جاری خبر داد.

سالاری به فهرستی از بیکاران ایام کرونا اشاره کرد که از سوی وزارت کار به سازمان تامین اجتماعی ارسال شده و فهرست مذکور پس از پالایش توسط این سازمان به سازمان برنامه و بودجه و خزانه کشور ارائه شده تا بیمه بیکاری به حساب مشمولان واریز شود.

وی پرداخت بیمه بیکاری را مشروط به بیکاری فرد متقاضی و عدم اشتغال وی در طول این مدت ذکر کرد و گفت: با پالایش صورت گرفته، فهرست 240 هزار نفری از آسیب دیدگان کرونا به همراه شماره حساب افراد برای دریافت بیمه بیکاری به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند هزار نفر مقرری بیمه بیکاری کرونا گرفتند؟

چند هزار نفر مقرری بیمه بیکاری کرونا گرفتند؟