مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-03سياسي

انجام رزمایش مذهبی برای ورود به ماه محرم در کرمان


با توجه به شیوع کرونا باید قبل از ماه محرم از طریق مناسبت هایی که وجود دارد یک رزمایش، تمرین یا ظرفیت سنجی برای ورود به این ماه داشته باشیم.

- حجت الاسلام غلامحسین حقانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پس از اعلام رسمی ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مساجد، متولیان مساجد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقدام به بازگشایی مساجد کردند، افزود: البته با توجه به شیوع ویروس کرونا برخی از افراد که دارای بیماری های زمینه ای هستند، ترجیح می دهند که در منازل اعمال عبادی خو را انجام دهند.

وی با بیان این مطلب که در شرایط فعلی فقط نماز جماعت در مساجد برگزار می شود، اظهار داشت: از آنجا که تاکید شده است که بازگشایی مساجد مستلزم ایجاد ظرفیت برای اعمال شیوه نامه های بهداشتی است لذا برخی از مساجد به دنبال ایجاد ظرفیت لازم هستند تا بازگشایی انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: نمازگزاران در مساجد، متعهد به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند از طرف دیگر در شهرهایی که آمار شیوع ویروس در آنها بالاتر است، از آنجایی که تمامی صنوف، اداره جات و غیره متأثر از این امر خواهند بود، طبیعتاً مساجد نیز مستثنی نخواهد بود و تحت تأثیر این مسئله قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام رزمایش مذهبی برای ورود به ماه محرم در کرمان

انجام رزمایش مذهبی برای ورود به ماه محرم در کرمان