مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 20:502020-06-02پزشكي

رعایت پروتکل های بهداشتی شرط فعالیت اماکن ورزشی است


مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به بازگشایی اماکن و باشگاه های ورزشی استان و شروع تمرینات تیم های مختلف اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی شرط اساسی بازگشایی اماکن و شروع تمرینات تیم های ورزشی است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به بازگشایی اماکن و باشگاه های ورزشی استان و شروع تمرینات تیم های مختلف اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی شرط اساسی بازگشایی اماکن و شروع تمرینات تیم های ورزشی است.

حامدجولایی به بازگشایی اماکن ورزشی در هردو بخش دولتی و خصوصی و صدور اطلاعیه شماره 16 ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت؛ بر اساس مفاد این اطلاعیه فعالیت های ورزشی به تدریج و با رعایت اصول بهداشتی براساس تقسیم بندی های وزارت بهداشت آغاز به کار خواهند کرد.

وی اهمیت اجرای پروتکل های اعلام شده در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا را ضروری خواند و گفت: در این راستا تمامی اماکن و باشگاه های ورزشی ملزم هستند تا با رعایت این دستورالعمل ها محیطی سالم و قابل اطمینان را برای ورزشکاران فراهم کنند.

جولایی همچنین خاطرنشان کرد: هدف ستاد ملی مبارزه با بیمار کرونا در برقرار کردن پروتکل های بهداشتی حفظ سلامت ورزشکاران و عدم اوج گیری و شیوع سراسری این ویروس از طریق اماکن ورزشی است که وزارت ورزش و جوانان این مهم را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی شرط فعالیت اماکن ورزشی است

رعایت پروتکل های بهداشتی شرط فعالیت اماکن ورزشی است