مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 19:002020-06-02سياسي

هویت جمعی انقلاب اسلامی مبتنی بر عدالت خواهی است


تنها مفهومی که برای کارگزاران نظام اعم از سه قوه و نهادهای حاکمیتی به عنوان هویت جمعی می توان عنوان کرد «هویت جمعی انقلاب اسلامی» است که برخی از نمایندگان مجلس و تعداد معدودی از کارگزاران در سنوات پیشین با فساد مالی باعث خدشه دار کردن هویت جمعی انقلاب .

- علیرضا جاویدعربشاهی، فعال اجتماعی در یادداشتی انتقادی به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره ریاکارانه بودن اعلام عدم دریافت کارت هدیه تهیه توسط تعداد دیگری از نمایندگان، هویت جمعی انقلاب اسلامی را مبتنی بر عدالت خواهی عنوان کرد.

در این یادداشت آمده است: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در خصوص اعلام عدم دریافت کارت هدیه تهیه توسط تعدادی از نمایندگان ضمن ذکر عنوان ریاکاری برای این اقدام،گفته است که با این کار در افکار عمومی ذهنیت نادرستی از قوه مقننه ایجادشده و تقاضا کرده که همکاران به هویت جمعی توجه کنند و هدفش را از این تذکر صیانت از هویت جمعی مجلس شورای اسلامی دانسته است! بسیار عجیب است که نماینده ای که باید خود صدای رسای مبارزه با فساد و رانت باشد از اینکه تعدادی از نماینده های پاک دست مجلس خود را وامدار باندهای ثروت و قدرت نکرده اند، تعبیر ایجاد ذهنیت نادرست از قوه قضاییه کرده است! جناب آقای نماینده محترم اولاً رفتار هر نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت جمعی انقلاب اسلامی مبتنی بر عدالت خواهی است

هویت جمعی انقلاب اسلامی مبتنی بر عدالت خواهی است