مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 17:252020-06-02سياسي

سیره امام خمینی الگوی مسئولان در کار و زندگی باشد


مسئولان باید همواره زندگی و سیره حضرت امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار داده و با الگوگیری و پیروی از مکتب ایشان به مردم خدمت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین مراسم ویژه سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین یوم الله 15 خرداد با حضور امام جمعه، فرماندار و اقشار مختلف مردم اسفراین با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه اسفراین با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای قیام 15 خرداد به بیان شخصیت حضرت امام و خصوصیات اخلاقی وی پرداخت و گفت: خداباوری، مردم محوری و استکبارستیزی ازجمله ویژگی های بارز حضرت امام ( ره) بود که در پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت حضرت امام نقش مهمی داشت.

وی گفت: در مکتب سیاسی امام، معنویت از سیاست جدا نیست و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران با مرجعیت بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران حاصل توکل بر خدا و چنگ زدن بر ریسمان الهی است.

حجت الاسلام قدیر محمدیان افزود: مسئولان باید همواره زندگی و سیره حضرت امام خمینی (ره) را سرلوحه کار خود قرار داده و با الگوگیری و پیروی از مکتب ایشان به مردم خدمت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره امام خمینی الگوی مسئولان در کار و زندگی باشد

سیره امام خمینی الگوی مسئولان در کار و زندگی باشد