مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 17:102020-06-02سياسي

خط حزب الله 239 منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خطی مستقیم، از ابتدای انقلاب تا کنون، توسط امام خمینی (رحمه الله) و رهبر انقلاب برای جلوگیری از انحراف آرمان های انقلاب، - شماره ی دویست و سی ونهم هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان همان خطِ خمینی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خطی مستقیم، از ابتدای انقلاب تا کنون، توسط امام خمینی (رحمه الله) و رهبر انقلاب برای جلوگیری از انحراف آرمان های انقلاب، و پافشاری دائمی بر اصول آن وجود داشته است.

خطی مستقیم، که خمینی و خامنه ای را به یکدیگر متصل کرده و گویی این دو، با یک سیره و روش واحد، رهبری این انقلاب را بر عهده گرفته اند.

خط حزب الله در سخن هفته ی این شماره ی خود به این موضوع و اصول اساسی مکتب امام خمینی و ادامه ی راه آن بزرگوار توسط رهبر انقلاب پرداخته است.

همچنین خط حزب الله به مناسبت ایام ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه الله) پنج برش از زندگی ایشان به روایت آیت الله خامنه ای را در اطلاع نگاشت این شماره ی خود مرور کرده است.

دیگر بخش های نشریه ی خط حزب الله به شرح زیر است:خدا می خواهد بگوید با این شخصیت کار دارم / روایت رهبریوقتی نیمی از قلب امام از کار افتاده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط حزب الله 239 منتشر شد

خط حزب الله 239 منتشر شد