مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 15:552020-06-02اجتماعي

مشکل اصلی ترافیک بروجرد سد معبر است/ ورود ماشین های سنگین به شهر


شهردار بروجرد با تاکید بر اینکه مشکل اصلی و فعلی ترافیک بروجرد وجود سد معبر است، گفت: ورود ماشین های سنگین به داخل شهر بدون داشتن پارکینگ و گاراژ از دیگر معضلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحیم جافری روز سه شنبه در شورای هماهنگی ترافیک که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: برای رفع سد معبر و برقراری نظم در سطح شهر تا کنون علائم راهنمایی و رانندگی زیادی نصب کرده ایم که تأثیری نداشته و از این تکرار مکررات خسته شده ایم.

وی با بیان اینکه سد معبر مشکل اصلی شهر است، افزود: در حال حاضر 500 ماشین سنگین در سطح شهر در میادین، خیابان ها، کوچه ها، چهار راه ها و … بدون مجوز فعالیت و هیچ گونه ساماندهی وجود دارد که با پارک دوبل ساعت ها جولان می دهند.

شهردار بروجرد ادامه داد: هم اکنون اهرم بازدارنده ای که بتواند با فعالیت اینگونه ماشین ها برخورد کند در شهرداری وجود ندارد و اگر این مساله حل شود می توانیم در زمینه تصادفات جرحی داخل شهری 60 درصد کاهش داشته باشیم.

جافری گفت: با توجه به نصب علائم راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده، خط کشی های انجام شده و… از سوی دستگاه های ذیربط باید شاهد کاهش آمار تصادفات درون شهری باشیم اما می بینیم برخلاف انتظار این آمار همچنان بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی ترافیک بروجرد سد معبر است/ ورود ماشین های سنگین به شهر

مشکل اصلی ترافیک بروجرد سد معبر است/ ورود ماشین های سنگین به شهر