مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 15:152020-06-02پزشكي

افزایش بیماران کرونا در جنوب غرب خوزستان تاپایان خرداد ادامه دارد


معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان از پیک شیوع بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان و ادامه روند افزایش مبتلایان تا پایان خردادماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش یلالی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان خرمشهر، اظهار کرد: اوج افزایش بیماران کووید – 19 مثبت در جمعیت تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان تا پایان خردادماه امسال ادامه دارد و در شرایط فعلی به تشدید استراتژی نیاز است.

معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان به برشماری اقدامات نظارتی برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری اشاره کرد و گفت: واحدهای صنفی از سوی گروه بازرسی و نظارت بهداشت محیط به طور مستمر پایش می شوند و درباره رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به آنها اخطار داده می شود.

وی افزود: در خصوص بخش صنعت نیز در کارگاه های با بالای 20 نفر جمعیت نیروهای سلامت مستقر هستند و در صنایع، کارگاه ها و مراکز تهیه و تولید مواد غذایی با جمعیتی کمتر از 20 نیز پایش مستمر و مکرر انجام می شوند.

یلالی به اقدامات آموزشی برای آگاهی بخشی به جامعه در خصوص کنترل بیماری کرونا نیز اشاره کرد و افزود: علاوه بر تولید محتوای آموزشی که در حال انجام است باید انتقال محتوا از طریق رسانه های مختلف و فضای مجازی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران کرونا در جنوب غرب خوزستان تاپایان خرداد ادامه دارد

افزایش بیماران کرونا در جنوب غرب خوزستان تاپایان خرداد ادامه دارد