مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 14:452020-06-02بين الملل

تلاش رسانه های غربی برای پوشاندن هویت آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازبین الملل خبرگزاری دانشجو، مهدی خانعلی زاده با اشاره به اینکه واکنش رسانه ای مقامات کاخ سفید به اعتراضات امریکا تعجب آور است، به رادیو گفت وگو گفت: - تحلیلگر بین الملل گفت: امروز ترامپ نمادی از آمریکای واقعی است؛ در حالیکه رسانه های این کشور تا کنون تلاش کردند هویت واقعی آمریکا را بپوشانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبین الملل خبرگزاری دانشجو، مهدی خانعلی زاده با اشاره به اینکه واکنش رسانه ای مقامات کاخ سفید به اعتراضات امریکا تعجب آور است، به رادیو گفت وگو گفت: لغو برده داری هیچگاه در آمریکا رخ نداد؛ بلکه کاربری برده ها تغییر کرده است.

چنانچه رسانه های این کشور زمانی روایتگر این قضیه بودند که ایالات جنوبی امریکا نیازمند برده و ایالات شمالی خواستار کارگر بودند و لذا آبراهام لینکلن نحوه استفاده از برده را در آمریکا تغییر داد.

وی افزود: امروز دونالد ترامپ نمادی از دیرینه خواهان آمریکایی است و لذا در سانه های این کشور ادعا کرده است در صورت مواجهه با سیاه پوستان، با سگ های وحشی یا اسلحه استقبال می کند و چنین شخصی، نمادی از آمریکای واقعی است؛ در حالیکه رسانه های این کشور تا کنون تلاش کردند هویت واقعی آمریکا را بپوشانند.

این تحلیلگر حوزه بین الملل یادآور شد: در تاریخ آمریکا قانونی مصوب شد که اجازه داد سیاه پوستان وارد دانشگاه شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رسانه های غربی برای پوشاندن هویت آمریکا

تلاش رسانه های غربی برای پوشاندن هویت آمریکا