مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 14:052020-06-02اجتماعي

کرونا آمار تلفات جاده ای در کرمان را کاهش داد


فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کاهش مسافرت ها به دلیل شیوع کرونا گفت: این مساله باعث شده امسال آمار تلفات حوادث رانندگی ناچیز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالرضا ناظری بعدازظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای انتظامی و خیران امنیت و سلامت سیرجان گفت: مسئولان خدوم شهرستان سیرجان به خوبی نقش خود در حوزه امنیت و توسعه فرهنگی اجتماعی اقتصادی را دنبال کردند که می طلبد همگان با تلاش مضاعف در توسعه زیرساخت های نظم و امنیت استان تلاش کنیم.

وی افزود: امنیت نقش مهمی در همه بخش های فرهنگی، معدنی و صنعتی، کشاورزی و اجتماعی دارد و استان کرمان به دلیل سوق الجیشی و هم مرز بودن با سایر استان ها نقشی تأثیرگذار در امنیت کشور دارد.

سردار ناظری از درگیری نیروهای انتظامی استان و به هلاکت رسیدن یکی از اشرار با سابقه و به دام افتادن گروه اشرار در شب گذشته در محدوده بخش ماهان خبر داد و گفت: این عملیات با جانفشانی نیروهای جان بر کف ما عملیاتی موفق بود و یکی از سربازان ما در این درگیری به نام ابوالفضل مهدی زاده به درجه رفیع شهادت رسید و امروز شهادت در مسیر اعتلای نظام اسلامی آرزوی ما است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و 80 نفر تلفات جاده ای در حوادث رانندگی در محورهای استان داشتیم، گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا آمار تلفات جاده ای در کرمان را کاهش داد

کرونا آمار تلفات جاده ای در کرمان را کاهش داد