مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 13:302020-06-02پزشكي

تنوع و تغییر در علائم بالینی کرونا طی روزهای اخیر در استان تهران


فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران با شاره به اینکه کرونا بیماری هزار چهره است، گفت: طی روزهای اخیر علاوه بر علائم قبلی تغییر در علائم بالینی کرونا در مراجعین مشاهده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زالی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت طی 24 ساعت گذشته در استان تهران بیماران جدید بستری در بیمارستان های استان تهران 163 مورد جدید در بخش های عادی بستری شده اند که در مقایسه با 24 ساعت قبل رشد یک و نیم درصد داشته و در این مدت 73 بیمار جدید نیز در بخش ویژه مورد بستری قرار گرفته اند و همچنین 243 مورد بیمار بستری نیز از بخش های مختلف بیمارستانی در استان تهران ترخیص شده اند.

زالی گفت: سهم بیماران بستری شده از کسانی که در بخش های بهداشتی و درمانی استان تهران در 24 ساعت گذشته مراجعه کرده اند 5 درصد است.

رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران به تنوع و تغییر علائم بالینی کرونا طی روزهای اخیر اشاره کرد و عنوان داشت: نکته مهم در روزهای اخیر تنوع بالینی مراجعین در بخش های بهداشتی و درمانی است که علاوه بر علائم تنفسی مثل سرفه، تنگی نفس و تب، بحث های گوارشی مثل اسهال نیز شایع شده است.

وی بیان داشت: در افراد مسن که در 2 هفته اخیر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند، علائمی مانند بی حالی، احساس ضعف و خستگی، تغییر خلق و کاهش تمرکز و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع و تغییر در علائم بالینی کرونا طی روزهای اخیر در استان تهران

تنوع و تغییر در علائم بالینی کرونا طی روزهای اخیر در استان تهران