مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 13:252020-06-02فناوري

137؛ میانبری برای تسهیل ارتباط مردم با شهرداری


طی سال های اخیر با روندی درستی که پیش رفته، اقبال مردم به پیگیری مشکلات از طریق سامانه 137 بیش از گذشته شده و این سامانه به میانبری برای تسهیل ارتباط مردم و شهرداری تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، یکی از دستاورد های مهم بشر، امکان برقراری ارتباط بین مردم، از راه دور است و این اهمیت ویژه ارتباط است که آن را جزو یکی از مهم ترین فواید پیشرفت کرده است؛ چراکه مردم در یک جامعه، به دلایل بسیار، نیازمند برقراری ارتباط با هم نوعان، مردم در جوامع دیگر و همچنین مسئولین جامعه خود هستند.

می توان گفت به لطف پیشرفت روزافزون، امروزه این ارتباط ها توسط تلفن، اینترنت، پیامک و پست آسان شده و نیازی به رفت و آمدهای طولانی مدت ندارد.

ایجاد ارتباط هرچند کوتاه بین مردم، از دیرباز تاکنون رایج بوده و یکی از نیازهای زندگی جمعی انسان شمرده می شده؛ به طوری که افراد در یک جامعه هرچند کوچک، اگر با یکدیگر ارتباطی نداشتند قادر نبودند حتی از پس نیازهای ساده بربیایند.

کم کم با گسترش جوامع و شهرنشینی، دامنه ارتباطات نیز گسترده تر شده و مردم برای زندگی بهتر جدا از افراد عام، نیازمند ایجاد ارتباط با مسئولین جامعه، برای رفع نیازها و حل مشکلات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137؛ میانبری برای تسهیل ارتباط مردم با شهرداری

137؛ میانبری برای تسهیل ارتباط مردم با شهرداری