مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:452020-06-02سياسي

آغاز ثبت نام آموزش های مجازی کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران کشور


ثبت نام پانزدهمین دوره آموزش کوتاه مدت علوم قرآن، ویژه کارگران سراسر کشور در سال 99 آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فلاح خوش مشرب مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر ثبت نام پانزدهمین دوره آموزش کوتاه مدت علوم قرآن ویژه کارگران سراسر کشور در سال 99 آغاز شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا درسراسر کشور و عدم برگزاری کلاس های حضوری ما همه آموزش های حضوری خودرا در قالب مجازی طراحی کرده ایم تا همه کارگران و خانواده های محترمشان در منازل خود درسراسرکشور این آموزش ها را دنبال کنند.

فلاح گفت: این دوره های آموزشی به صورت دوره های کوتاه مدت یکماهه و در رشته های روخوانی، روان خوانی، فصیح خوانی، تجوید مقدماتی، صوت و لحن، حفظ، ترجمه و مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم، داستان های پیامبران، مهارت های زندگی با محوریت قرآن ومربیگری مهد و پیش دبستانی (دوره قرآنی) به صورت کاملاً مجازی و آموزش های تلفنی ما در چهار رشته حفظ، روخوانی، مفاهیم و احکام در سراسر کشور برگزار می گردد.

وی در آخر افزود: این آموزش ها به صورت رایگان برگزار می شود و کارگران به همراه خانواده های خود می توانند تا 30 خرداد جهت ثبت نام عدد 9 را به سامانه 10000100100 پیامک کنند یا از طریق سایت دارالقرآن خانه کارگر به نشانی ww


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آموزش های مجازی کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران کشور

آغاز ثبت نام آموزش های مجازی کوتاه مدت قرآن ویژه کارگران کشور