مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:302020-06-02بين الملل

زنگ خطر صندوق جمعیت سازمان ملل درباره تعطیلی خدماتش در یمن


صندوق جمعیت سازمان ملل هشدار داد، در صورت عدم تکمیل بودجه مورد نیاز، 90 درصد خدماتش در یمن از ماه ژوییه آتی متوقف خواهد شد.

- صندوق جمعیت سازمان ملل هشدار داد، در صورت عدم تکمیل بودجه مورد نیاز، 90 درصد خدماتش در یمن از ماه ژوییه آتی متوقف خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الیوم السابع، صندوق جمعیت سازمان ملل با صدور بیانیه ای اعلام کرد، پیامدهای عدم تأمین بودجه لازم برای این صندوق در درازمدت وحشتناک خواهد بود.

این صندوق اعلام کرد: در اوایل سال جاری میلادی برای جمع آوری 100 میلیون و 500 هزار دلار جهت پاسخگویی به نیازهای بشردوستانه در یمن فراخوان داده شده بود و تاکنون تنها 41 درصد از مبلغ درخواست شده، فراهم شده است.

صندوق مذکور اعلام کرد: عدم تکمیل بودجه مورد نیاز تا ماه ژوییه به معنای توقف 90 درصد از خدمات رسانی صندوق جمعیت سازمان ملل است و یک میلیون زن و دختر به دلیل فقدان خدمات بهداشتی بارداری در معرض خطر قرار دارند و این امکان وجود دارد که حدود 48 هزار زن به دلیل عوارض بارداری و زایمان جان خود را از دست بدهند.

صندوق جمعیت سازمان ملل اعلام کرد که این صندوق تنها منبع دارو و تجهیزات بهداشتی مربوط به بارداری است که به خاطر سالها درگیری در یمن شاهد فروپاشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر صندوق جمعیت سازمان ملل درباره تعطیلی خدماتش در یمن

زنگ خطر صندوق جمعیت سازمان ملل درباره تعطیلی خدماتش در یمن