مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:252020-06-02سياسي

رویکرد ایسنا کمک به وفاق استانی است/ توسعه بدون پیوست رسانه ای امکان پذیر نیست


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه رویکرد جهاددانشگاهی استان و خبرگزاری ایسنا همیشه کمک به وفاق استانی است، گفت: در همین راستا سعی شده است که ایسنا وارد شکاف و حاشیه نشود و در راستای سیاست نظام، - ایسنا/سمنان رییس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه رویکرد جهاددانشگاهی استان و خبرگزاری ایسنا همیشه کمک به وفاق استانی است، گفت: در همین راستا سعی شده است که ایسنا وارد شکاف و حاشیه نشود و در راستای سیاست نظام، در تعامل با دولت و اطلاع رسانی صادقانه به مردم قدم بردارد.

دکترحسن رهایی در نشست با استاندار سمنان که پیش از ظهر امروز و بعد از بازدید از جهاددانشگاهی استان وخبرگزاری ایسنا انجام شد افزود: ما در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان دو خبرگزاری به نام ایسنا و ایکنا داریم و سعی شده است این ظرفیت رسانه ای در جهت توسعه استان استفاده شود و بتوانیم با سایر دستگاه ها و نهاد ها تعامل مناسبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ایسنا خبرگزاری برآمده ازنهادانقلابی جهاددانشگاهی است و با شعار اخلاق، امید و آگاهی، به دور از حاشیه و جهت توسعه استان و بیان مسائل و مشکلات استان فعالیت میکنیم .

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه توسعه بدون کمک رسانه و بدون پیوست رسانه ای امکان پذیر نیست، افزود: سهم بعضی ازشهرستانها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد ایسنا کمک به وفاق استانی است/ توسعه بدون پیوست رسانه ای امکان پذیر نیست

رویکرد ایسنا کمک به وفاق استانی است/ توسعه بدون پیوست رسانه ای امکان پذیر نیست