مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:252020-06-02پزشكي

زبانه آتش کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/حضور در تجمعات، کرونایی ها را افزایش داد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز 13 خرداد با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: از 396 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه تهران و یاسوج، - آتش کرونا در کهگیلویه و بویراحمد زبانه می کشد/حضور در تجمعات، کرونایی ها را افزایش داد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز 13 خرداد با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: از 396 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه تهران و یاسوج، 61 مورد مثبت گزارش شده است.

دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 61 بیمار مبتلا شده تنها 16 بیمار با مورد مثبت در تماس نبوده اند.

وی اظهار کرد: با وجود تذکرات داده شده، متاسفانه همچنان شاهد حضور افراد در مکان های عمومی پر خطری چون مراسمات تشییع جنازه، ختم و مجالس عروسی هستیم که بالغ بر 90 درصد مبتلایان در این مکان ها به بیماری دچار شده اند.

دکتر یزدانپناه افزود: بی توجهی به دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی، خطرات بزرگی از حیث گسترش این بیماری در استان را در پی دارد که افزایش رعب انگیزِ امروز شمار مبتلایان به کووید 19 در استان، گواهی بر این مدعاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: عاجزانه از مردم تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبانه آتش کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/حضور در تجمعات، کرونایی ها را افزایش داد

زبانه آتش کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/حضور در تجمعات، کرونایی ها را افزایش داد