مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:202020-06-02سياسي

برگزاری مراسم سالروز رحلت امام(ره) در بهشت هاجر ملایر


مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مراسم رحلت امام(ره) در بهشت هاجر با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- حجت الاسلام روح الله نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بزرگداشت سی ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و بیماری کرونا برنامه های 14 خردادماه امسال متفاوت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی ملایر در سی و یکمین سالگرد رحلت امام(ره) با همکاری هیات های مذهبی و ادارات برنامه های ویژه ای را برگزار خواهد کرد افزود: 70 برنامه در سالروز رحلت و شب پانزدهم خرداد برگزار خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: این برنامه ها در مساجد ، حسینیه ها، هیات های مذهبی و گلزار شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد که در این زمینه هماهنگی لازم با هیات ها و روحانیون انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه مقرر شده در مساجد همزمان با شب 14 و 15 خرداد مراسم عزاداری و سخنرانی روحانیون با محوریت معرفی شخصیت امام راحل و قیام 15 خرداد برگزار شود تصریح کرد: چهار برنامه محوری نیز در سالروز رحلت برگزار خواهد شد.

نجفی برگزاری مراسم رحلت امام(ره) عصر روز چهاردهم خرداد در بهشت هاجر، برگزاری مراسم در شب 14 خرداد در روستای آورزمان، برگزاری مراسم در روستای پیروز در شب 15 خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم سالروز رحلت امام(ره) در بهشت هاجر ملایر

برگزاری مراسم سالروز رحلت امام(ره) در بهشت هاجر ملایر