مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:202020-06-02حوادث

سوختگی جوان 28 ساله و مصدومیت 9 نفر در آتش سوزی های اخیر کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از سوختگی شدید یک جوان در عملیات اطفاء حریق، آتش سوزی جنگل های دیل گچساران خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از سوختگی شدید یک جوان در عملیات اطفاء حریق، آتش سوزی جنگل های "دیل" گچساران خبر داد.

وحید محمدی تبار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: متاسفانه البرز زارعی کوهسرک 28 ساله از داوطلبان مهار آتش سوزی دیل از چند ناحیه دچار سوختگی شده است.

وی اظهارکرد: این فرد که عضو تشکله ای مردم نهاد و تیم کوهنوردی بود به همراه سه نفر دیگر در حال خاموش کردن آتش جنگل های دیل بود که در محاصره آتش قرار می گیرند، به صخره ای پناه می برند که سه نفر از صخره بالا می روند و نفر چهارمی که آقای زارعی بود بعلت سقوط از ناحیه کمر آسیب دیده و چون امکان فرار مجدد را نداشته وسط علف های در حال سوختن قرار گرفته و این مساله منجر به سوختگی شدید این جوان می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این جوان هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری و تحت درمان است، با برخی از مسئولان با او ملاقات داشتیم و هم اکنون وضعیت روحی مطلوبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختگی جوان 28 ساله و مصدومیت 9 نفر در آتش سوزی های اخیر کهگیلویه و بویراحمد

سوختگی جوان 28 ساله و مصدومیت 9 نفر در آتش سوزی های اخیر کهگیلویه و بویراحمد