مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-02سياسي

بیانیه نمایندگان اقلیت های دینی مجلس به مناسبت سالگرد ارتحال امام


نمایندگان اقلیت های دینی مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای به مناسب سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یکدلی و یکپارچگی آحاد ملت را مورد توجه بنیانگذار انقلاب عنوان و خاطرنشان کردند: - نمایندگان اقلیت های دینی مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای به مناسب سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یکدلی و یکپارچگی آحاد ملت را مورد توجه بنیانگذار انقلاب عنوان و خاطرنشان کردند: تبلور آن را در حضور نمایندگان پیروان ادیان الهی در مجلس خبرگان قانون اساسی و استمرار آن را در قانون اساسی می بینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه نمایندگان اقلیت های دینی مجلس به شرح زیر است: جامعه ایرانی که در پهنای تاریخ تمدن ساز خود و در گستره پر تنوع جغرافیا و اقلیم خود همواره عنصر اصلی هویت خود را با فرهنگ دینی تعریف کرده و می کند، اوج آن را در انقلاب اسلامی با هدایت معمار بزرگ آن امام خمینی (ره) به منصه ظهور رساند.

امام همچون رهبری بلامنازع، با فراست، دورنگر چشم اندازی مشخص از رهروان ملت بزرگ ایران تصویر نمود و ملت نیز برخاسته از ریشه فرهنگ و باور های خود سر در این راه نهاد.

جوامع پیروان ادیان الهی کشور نیز که همواره با هسته اصیل ملت یک دل و همگام بوده در این فرصت به موج حضور پیوست و بر تکالیف و حضور در روند انقلاب و سیر تکاملی آن واقف و پایمردی نشان داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نمایندگان اقلیت های دینی مجلس به مناسبت سالگرد ارتحال امام

بیانیه نمایندگان اقلیت های دینی مجلس به مناسبت سالگرد ارتحال امام