مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-02دانش

آغاز ثبت نام دریافت تسهیلات دانشجویی استعداد درخشان از 20 خرداد


بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 1400-1399 تسهیلاتی را به دانشجویان مستعد اعطا می کند و دانشجویان می توانند از 20 خردادماه برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، این بنیاد بر اساس آیین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور ، در سال تحصیلی 1400-1399 اعتبارات و تسهیلاتی را به دانشجویان برتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور اعطا می کند.

مهمترین نکات برای ثبت درخواست بهره مندی از پشتیبانی ها دانشجویان هر یک از دانشگاها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در شیوه نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی 1400-1399 هستند، می توانند درخواست خود را از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان ثبت کنند.

فرایند ثبت نام آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر دانشجو هستند، از بیستم خردادماه آغاز می شود و تا بیستم تیرماه ادامه دارد.

لازم است این دانشجویان اطلاعات خود را به همراه تصاویر و مدارک مربوطه، در سامانه سینا بارگذاری یا به روزرسانی کنند.

ثبت نام دانش آموختگان دانشگاه ها که در مهرماه سال جاری در دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری تخصصی در یکی از دانشگاه های کشور به عنوان دانشجوی نوورود مشغول به تحصیل خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دریافت تسهیلات دانشجویی استعداد درخشان از 20 خرداد

آغاز ثبت نام دریافت تسهیلات دانشجویی استعداد درخشان از 20 خرداد