مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-02دانش

آخرین وضعیت کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون های پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام نور به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می شود - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون های پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام نور به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می شود سجاد سجادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: آزمون های پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام نور به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

برخی کلاس های این دانشگاه قبل از کرونا بصورت الکترونیکی بودند.

وی اظهارکرد: بعد از کرونا از 16 فروردین ماه کلیه کلاسهای دانشگاه پیام نور استان به استثنای کلاسهای عملی بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه یادگیری برگزار شدند.

رییس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از 18 خرداد ماه نیز آزمون های دانشجویان این دانشگاه بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه الکترونیکی یادگیری یا سامانه پیام من برگزار می شوند.

سجادی با بیان اینکه اولین بار است که آزمونهای پایان نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج می شود، تصریح کرد: امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری با محوریت مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت کلاس ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد