مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-02حوادث

آتش 125 بار به جان باغات و مراتع ساوه افتاد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از وقوع 125 حریق در باغات و مراتع این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از وقوع 125 حریق در باغات و مراتع این شهرستان در سال جاری خبر داد.

محمدرضا برزگر در جلسه هماهنگی و آموزشی که با حضور دهیاران و شوراهای روستاهای بخش مرکزی ساوه و مدیران ادارات جهادکشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی و امورعشایری برگزار شد، اظهار کرد: افزایش بارش های بهاری منجر به تقویت پوشش گیاهی در مراتع، شده است که با خشک شدن پوشش گیاهی میزان وقع حریق افزایش یافته است.

در مجموع از ابتدای سال جاری تا دهم خردادماه در ساوه 259 مورد آتش سوزی و حادثه رخ داده است که 166 مورد آن آتش سوزی و 93 مورد آن حوادث مختلف بوده و برای مهار این تعداد حریق و حادثه، 375 نفر ساعت آتش نشان اعزام شده است.

وی افزود: از مجموع حوادث آتش سوزی یاد شده 125 مورد حریق در باغات و مراتع ساوه رخ داده است که از این تعداد حریق در فضای سبز 19 مورد، خاروخاشاک 20 مورد، مزرعه، خرمن، علفزار 30 مورد و آتش سوزی باغات نیز 56 مورد بوده است.

وی در ادامه نسبت به افزایش نگران کننده آمار حریق در مراتع، باغات و مزارع این شهرستان هشدار داد و افزود: افزایش دما در آستانه فصل گرم با در نظر گرفتن پربارشی یکسال گذشته و در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش 125 بار به جان باغات و مراتع ساوه افتاد

آتش 125 بار به جان باغات و مراتع ساوه افتاد