مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:352020-06-02ورزشي

جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد برگزار شد


جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد به ریاست طهرانچی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی، امیرعباس لشگری رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی، مهدی علی نژاد دبیر شورای عالی ورزش و سایر اعضا امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

کلانتری با اشاره به دستور جلسه شورای عالی ورزش، گفت: ارائه گزارشی از برنامه های سال گذشته و برنامه و بودجه سال جاری در این جلسه بررسی می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور لشگری در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه، حضور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی روز به روز رشد و پیشرفت کند.

در ادامه، لشگری با بیان اینکه نگاه طهرانچی به حوزه ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی یک نگاه تخصصی و دقیق است، گفت: این موضوع یک دلگرمی بزرگ برای حوزه ورزش دانشگاه خواهد بود.

 لشگری با ارائه گزارشی از اقدامات حوزه ورزش در سال 98، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 227 رویداد در حوزه فعالیت های ورزشی همگانی، 32 رویداد در حوزه فعالیت های ورزشی قهرمانی، 6 رویداد در حوزه فعالیت های ورزشی قهرمانی در قسمت کارکنان و اعضای هیأت علمی در دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد برگزار شد

جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد برگزار شد