مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:002020-06-02اقتصادي

پروژه راه آهن اردبیل -میانه تا 1400 به بهره برداری می رسد


استان اردبیلمعاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: پروژه راه آهن اردبیل- میانه تا سال 1400 تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

- ایسنا/اردبیل استان اردبیلمعاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: پروژه راه آهن اردبیل- میانه تا سال 1400 تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

عباس خطیبی 13 خرداد در بازدید از عملیات ریل گذاری راه آهن اردبیل – میانه با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی ایستگاه اصلی بالای 90 درصد است، اظهارکرد: در بحث روسازی نیز حدود هفت درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد بطوریکه همه قطعات طبق جدول زمان بندی شده پیش می رود.

به گفته معاون شرکت ساخت و توسعه راه آهن در این مسیر 175 کیلومتری بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی زیرسازی شده و 45 درصد پیشرفت کلی هشت ایستگاه موجود در مسیر است.

معاون شرکت ساخت و توسعه راه آهن اضافه کرد: منابع مالی خوبی برای این پروژه اختصاص داده شده است بطوریکه بیش از 1070 میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شده و در موعد مقرر پیمانکاران مطالبات خود را دریافت می کنند.

خطیبی ادامه داد: در پروژه راه آهن اردبیل - میانه تا بحال13 کیلومتر ریل گذاری شده و طبق برنامه هر ماه هشت کیلومتر به این میزان افزوده می شود و در صورت افزایش نوبت کاری و پشتیبانی به 17 کیلومتر نیز می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه راه آهن اردبیل -میانه تا 1400 به بهره برداری می رسد

پروژه راه آهن اردبیل -میانه تا 1400 به بهره برداری می رسد