مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 20:252020-06-01پزشكي

تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان دلگان به دستگاه ABG


مدیر شبکه بهداشت شهرستان دلگان سیستان وبلوچستان خبر از الحاق دستگاه ABG به آزمایشگاه بیمارستان امام رضا (ع) این منطقه داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شبکه بهداشت شهرستان دلگان سیستان وبلوچستان خبر از الحاق دستگاه ABG به آزمایشگاه بیمارستان امام رضا (ع) این منطقه داد.

دکتر اردشیر رحیمی در گفت وگو با ایسنا افزود: با مساعدت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر این دستگاه به بیمارستان امام رضا (ع) تخصیص و به اموال این بیمارستان افزوده گردید.

وی افزود: تست ABG یکی از معمولترین و مهمترین آزمایش های مورد نیاز واحد مراقبت های ویژه می باشد و در پولمونوژی و تشخیص بیماری های تنفسی مربوط به ریه نیز کاربرد فراوان دارد.

وی همچنین افزود: مانور مشترک و هماهنگ هشدار پیشگیری از کرونا ویروس در دلگان برگزارشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلگان هدف از این مانور را ارتقا و افزایش سطح حساسیت عامه مردم جهت بیماری کرونا ویروس اعلام و افزود: با توجه به طولانی شدن مدت زمان شیوع این بیماری و کاهش احتمالی حساسیت مردم نسبت به رعایت موازین بهداشتی مانور فوق برگزار گردید.

وی اظهار داشت: این دوازدهمین مانور هماهنگ در سطح شهرستان است که با محوریت و هماهنگی کمیته بحران در جهت آگاه سازی مردمی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان دلگان به دستگاه ABG

تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان دلگان به دستگاه ABG