مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 20:102020-06-01بين الملل

مجری پرس تی وی: رهبران خوب آمریکا ترور شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مرضیه هاشمی مستندساز و مجری شبکه خبری پرس تی وی، روز گذشته (دوشنبه) در وبیناری به میزبانی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها در تهران، - مجری شبکه خبری پرس تی وی روز دوشنبه در وبیناری به میزبانی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها در تهران، مشکل اساسی آمریکا را ضعف رهبریت در این کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مرضیه هاشمی مستندساز و مجری شبکه خبری پرس تی وی، روز گذشته (دوشنبه) در وبیناری به میزبانی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها در تهران، با موضوع نژادپرستی ساختاری در آمریکا ، ضمن عادی خواندن اقدام افسر پلیس آمریکایی علیه جورج فلوید ، مشکل اصلی در ایالات متحده را نژادپرستی دانست.

مرضیه هاشمی در این وبینار عنوان کرد آمریکا با وجود اینکه کلمات کلیشه ای مانند حقوق بشر را استفاده می کند، اما خود با مردم خود رفتار نژادپرستانه دارد و اینگونه با سیاه پوستان در خود کشور رفتار می کند.

وی همچنین به نقش رسانه های آمریکایی در اعتراضات به قتل جورج فلوید اشاره کرد و گفت: تصاویری که رسانه های آمریکایی به خصوص سی ان ان این روزها پخش می کنند، قبلاً اینگونه پوشش داده نمی شدند و این مسئله نشان می دهد که افراد زیادی در آمریکا طرفدار ترامپ نیستند و اینها کمک بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجری پرس تی وی: رهبران خوب آمریکا ترور شده اند

مجری پرس تی وی: رهبران خوب آمریکا ترور شده اند